Hvad for sand bruger i

Indsendt af Robot den fre, 10/20/2017 - 11:13
Kategori
Generelt - Saltvandssiden.dk
Forfatter
panda
Hej hvad bruger i af sand til jeres akvarie

Kommentarer

Robot fre, 10/20/2017 - 21:28 Permalink

Giver du så kr. 219,- for levering? Det er ligepludselig dyrt sand, når de kun forhandler det i netbutikken.
Skrevet af McWearq

Robot fre, 10/20/2017 - 23:13 Permalink

#3 Jeg har hentet det i fysiske butikker i Storkøbenhavn. Hvis man oplyser bestillingsnummeret 6628 kan de tjekke om de har det på lageret.
Skrevet af Alpina

Robot tir, 10/24/2017 - 19:55 Permalink

Det blev lidt broget oplevelse at handle hos Harald. De vidste ganske simpelt ikke hvad jeg snakkede om? Jeg har ellers handlet det i samme butik før, men nu ligger det i 10 kilos pakker til samme pris som 25 kilo. I stedet tog jeg i XL og købte Weber kvartssand 0,5-2,0. 20 kg. for kr. 60,- Det ser fint ud, med en beige tone og umiddelbart lidt grovere end det fra Harald, men lidt mindre gråt. Ikke noget dårligt bytte.
Skrevet af McWearq

Robot tir, 10/24/2017 - 20:33 Permalink

Jegbruger lidt forskelligt, det afhænger jo i høj grad af hvad der skal være i akvariet.

ps. der er egentlig ikke mange penge sparet i et byggemarked:
http://www.planteimporten.dk/208-diverse
25kg for 75,- Og så bliver der lagt lidt penge i en af de gode butikker

Mange butikker gør også det at de bruger forskelligt bundlag i deres akvarier, så man kan se hvordan det egentlig ser ud i et akvarium.
Skrevet af scn

Robot tir, 10/24/2017 - 20:49 Permalink

Der er bare ingen af de akvarieforretninger der ligger i eller i nærheden af Aarhus der tilnærmelsesvis kan være med på den pris som Planteimporten har. Derfor byggemarked for min part.
Skrevet af McWearq

Robot tir, 10/24/2017 - 23:00 Permalink

Kan godt se at priserne er lidt anderledes, 10kg for 99,- er vist standarden (Skanderborg og Lystrup). Lidt billigere i Randers, 20kg for 129,-

Nok fordi vi i Kjøvenhavn bruger så mange penge på husleje, prisen skal være lav for at vi har råd :D
Skrevet af scn