Størrer rednings action var en success :)

Postet under : Akvariesiden.dk - Generelt
Visninger : 1044

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger mjen (Inaktiv) - 21/04-2009 22:58 21/04-2009 22:58
Indlægget er rettet 21/04-2009 22:59 21/04-2009 22:59 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

der kom udrykning på selv med 38 i feber :P sad og prøvede at få mig lige et par minutters stilhed i hovedet ved at kigge i mit akvarie.
efter en lang dag med hovedpine og stadigvæk ingen pause. :(

så jeg en bitte unge i filtret som enligt hang på hovedet og ikke rigtigt kunne andet end at baske med bagende.
fandt 2 unger den anden dag fra mine Platy - Golden Moon par som jeg fik fanget og smidt i fødekassen men regnede med resten var spist, eftersom jeg ikke kunne finde flere i vandtoppen hvor de 2 andre var.
men ja som skrevet så var de røget i filtret.
Sjovt nok fandt jeg os 10 RCS som os var levende. synes os det var ret sjovt de kunne gemme sig så godt efter jeg havde proppet 18stk. der i, men tænkte jeg ikke mere over efter at de var så små.

Men det blev til ialt 6 Platy - Golden Moon og 10 RCS der blev hevet ud af filtret i levende live og intet uden liv B)

så måtte damen undvære et par nylon strømper bag efter :D

mvh

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger plindboe (Inaktiv) - 22/04-2009 08:53 22/04-2009 08:53
Tillykke med de små.

Ja, det er altid en god idé at checke filtret efter en fisk har født. Jeg havde selv for nyligt en guppy der havde født i en 50 L balje, og da jeg stod op var alle de voksne guppyer helt op at køre, på jagt efter guppy-yngel, så jeg regner med der havde været festmåltid hele natten. Jeg fandt kun 2 levende i baljen, men i filtret lå der 5 små unger der havde taget tilflugt.

Peter :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger renejespersen (Inaktiv) - 22/04-2009 12:22 22/04-2009 12:22
Hehe.. Jeg fandt pludselig ud af jeg havde fået Ancistrus maller men kun 4 stk.. da jeg så skulle rense filtret væltede det ud med maller og nu har jeg mindst 15 stk :)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger mjen (Inaktiv) - 22/04-2009 13:34 22/04-2009 13:34
lækkert :) skal os have fikset noget nylon til den lille 54 pyt. har kun guppy'r der i så mon ikke de os vil skyde nogle små ud på et tidspunkt. de er ihvertfald tykke heh.

Annoncører
Annoncører