Sponsor eller ikke

Postet under : Siden - Akvariesiden Offtopic
Visninger : 2639

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Bo Jensen (Inaktiv) - 17/11-2008 20:18 17/11-2008 20:18
Ja nu ved jeg ikke lige hvad man har tænkt på her på siden da man er kommet på denne for mig helt igennem latterlige idé.. men jeg skal ikke sponsere en fisk for at der kan købes et foto eller for at siden kan få råd til at købe server plads.. det er ikke ret lang tid siden man udvidede server pladsen og den køre stadig langsomt...

Kan nogen fortælle mig hvad jeg får for de penge jeg skulle betale.. Får jeg en bedre side..? jeg tvivler, men det kan jo være at de der betaler får adgang til nogle ting som vi andre så ikke får..

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Roversfandk (Inaktiv) - 17/11-2008 20:24 17/11-2008 20:24
pas på Bo, administratorne er lidt mobset idag, så nu ingen negativ omtale af AS

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Bo Jensen (Inaktiv) - 17/11-2008 20:29 17/11-2008 20:29
Jeg taler ikke dårligt om AS kun om denne idé, som jeg finder helt hen i skoven..

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Roversfandk (Inaktiv) - 17/11-2008 20:31 17/11-2008 20:31
ja det er jo brugerbetaling i forklædning

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger Bo Jensen (Inaktiv) - 17/11-2008 20:33 17/11-2008 20:33
Ja i den grad..

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger FinnB - 17/11-2008 20:36 17/11-2008 20:36
En super god ide :) .I kan jo bare lade være med at blive sponsor

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Superbruger SogneprQsten (Inaktiv) - 17/11-2008 20:38 17/11-2008 20:38
Roversfandk skrev :
ja det er jo brugerbetaling i forklædning

det jo ikke i forklædning da der står hvorfor de gerne vil sponseres ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Bruger Bo Jensen (Inaktiv) - 17/11-2008 20:41 17/11-2008 20:41
Det kan man jo sige du har ret i Christian.. men hvem garantere at siden bliver bedre af det..? kommer den til at køre hurtigere og mere stabil..?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Bruger snoopyzrainbow (Inaktiv) - 17/11-2008 20:43 17/11-2008 20:43
Jeg deler din holdning Bo.Synes det er noget mærkelig noget må jeg indrømme..SÅ burde man egenligt ha haft brugerbetaling/sponser fra start,eller undladt at starte et forum op,hvis man ikke har den fornødne økonomi til at drive et sådan..Synz det er lidt hmm at det skal hænge på brugerne,at ejeren kan få siden til at løbe rundt..Hvis nu der kun melder sig 20 til sponsor,hva så? Så er pengene vel egenligt spildt,fordi det slet slet ikke er nok til de "forbedringer" der nu skal bruges penge på?..Jeg tænker bare højt her,jeg er måske helt gal på den,men så må man rette mig.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
Bruger kemo181 (Inaktiv) - 17/11-2008 20:43 17/11-2008 20:43
#8 Jeg ved der bliver arbejdet på at få hastighedet op på hele systemet men det kræver altså lidt tålmodighed (Ja jeg ved godt det har ståer på længe) men jeg håber da snart at der bliver fundet en løsning, da folk er begyndt at klage og overvejer at forlade siden.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #11
Superbruger lgb - 17/11-2008 20:52 17/11-2008 20:52
jeg synes at hvis man betaler til siden, skal man have ret til selve regnskabet, sådan du er 100% sikker på at hvad det går til og ikke ens lomme eller noget andet.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #12
Bruger Heckel (Inaktiv) - 17/11-2008 20:52 17/11-2008 20:52
Det har de sku gjort i lang tid nu. Der er sku ingen tilbage af betydning.

Og det er som Bo siger, helt hen i skoven. De penge der bliver trukket ind via reklamer, BURDE kunne dække de udgifter der nu er ved siden.

Er de penge allerede brugt, så er det sku kun til at grine af!

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #13
Bruger Rasmus Hurup (Inaktiv) - 17/11-2008 20:54 17/11-2008 20:54
Kunne men ikke fremlægge et regnskab på hvad pengene bliver brugt til og hvilke der kommer ind?

Hvis regnskabet var der så kunne brugerne ikke stille spørgsmål tegn til dette?! Plus så er der heller ikke noget som brugerne kan stille mistillid til ... :)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #14
Bruger Heckel (Inaktiv) - 17/11-2008 20:56 17/11-2008 20:56
Det sker aldrig. ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #15
Superbruger lgb - 17/11-2008 20:59 17/11-2008 20:59
#13 tror vi drømmer B)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #16
Superbruger SogneprQsten (Inaktiv) - 17/11-2008 21:54 17/11-2008 21:54
snoopyzrainbow skrev :
Jeg deler din holdning Bo.Synes det er noget mærkelig noget må jeg indrømme..SÅ burde man egenligt ha haft brugerbetaling/sponser fra start,eller undladt at starte et forum op,hvis man ikke har den fornødne økonomi til at drive et sådan..Synz det er lidt hmm at det skal hænge på brugerne,at ejeren kan få siden til at løbe rundt..Hvis nu der kun melder sig 20 til sponsor,hva så? Så er pengene vel egenligt spildt,fordi det slet slet ikke er nok til de "forbedringer" der nu skal bruges penge på?..Jeg tænker bare højt her,jeg er måske helt gal på den,men så må man rette mig.

hvis man er med til at gøre at siden overlever, det er vel i alle brugers interesse, her er det bare ikke trukket ned over hovedet på folk, men kun lagt op til hvad man selv vil ofre på siden.

vil man støtte den økonomisk så er det jo fint vil man ikke tvinger ingen en.

...
tror ikke man kan sige, så burde man have gjort det fra start. siden har jo udvilket sig meget og er blevet større (om man kan lide det eller ej). det er vel også berænset hvor mange reklamer man kan sælge, på siden, for så skulle man følge flere bannere på, og det er der jo mange der ikke kan lide for så genere det.

der til så kan det jo godt være det ikke er meget det koster personen at have siden, men er det 100 kroner om måneden løber det alligevel op i en større sum (strøm hotel osv osv, som ikke bliver dækket af reklamerne). jeg kan godt forstå hvis man en dag tænker. puha, nu gider jeg ikke det mere, det arbejde alle liger i for at drive siden, og de penge de koster, ikke at det er meget men den koster, og så man vil af med den (lukke) eller mindske de udgifter der er. det er ifølge mig logisk tanke gang.

så jeg syntes det er et super tiltag for dem som gerne vil donere noget, og endnu bedre for dem som ikke vil men andre gør det ^^

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #17
Bruger Frank - 17/11-2008 22:09 17/11-2008 22:09
Jeg støtter siden, på den måde at jeg støtter nogle af dem som reklamere på siden. ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #18
Bruger Fam.Krebs (Inaktiv) - 17/11-2008 22:14 17/11-2008 22:14
har svaret flg i enslydende tråd (Internt link http://akvariesiden.akvariefisk.dk/forum/thread/?ID=844404#t14 ):

I betragtning af alle de timer jeg efterhånden har brugt herinde - OG til hobby'en, syns jeg 95 kr er et overkommeligt beløb, som jeg gerne betaler - og hermed har betalt, om de så kalder det brugerbetaling eller sponsorat eller noget helt treidje - det rager mig en høstblomst, er glad for siden og syns, der bliver gjort et godt stykke arbejde og dét belønner jeg gerne med sølle 95 kr :P

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #19
Bruger hermes2005 (Inaktiv) - 17/11-2008 22:44 17/11-2008 22:44
synes også det virker lidt underligt at siden skulle være sådan i pengenød. især fordi det jo er et anseligt beløb siden sponsore betaler for at have banner på siden osv. men skal også siges jeg intet aner om hvad lige denne sides drift koster. men jeg stemmer da i at siden kunne fremlægge et regnskab for hvad sponsor pengene bliver brugt til. måske ikke hele sidens regnskab, men bare hvad sponsor pengene bliver brugt til. sådan alle med ro i sindet kan se det går til det de skal. for gør de det, så synes jeg egentlig det er helt ok at folk FRIVILLIGT kan sponsorere siden

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #20
Bruger kajole (Inaktiv) - 17/11-2008 22:50 17/11-2008 22:50
hvis annoncørerne betaler de 2400 eller 2800 (det var deromkring..) om året som jeg engang fik oplyst at jeg skulle, burde et par stykker da være fint til at dække udgifterne til en fin server såvidt jeg ved er der da flere end det.....

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #21
Bruger fo_dk (Inaktiv) - 17/11-2008 23:21 17/11-2008 23:21
Hvis i har fulgt lidt med ville i vide at sidens problem med hastigheden pt. er at RAM i serveren skal skiftes ( laaaaaang historie ;) )

derfor har de valgt fordi nogen af os foreslog det - at tilbyde at kunne sponsorere - så¨klap lige hesten med at skyde på ADMIN - når i åbenlyst ikke aner hvad det handler om.

bare min lille mening :D

.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #22
Bruger Hugo - 17/11-2008 23:41 17/11-2008 23:41
Alt det harme og gaflen på rettigheder.................. Hvad er det for noget bavl????
Er er et gratis site, hvor man............. hvis man har lyst kan hjælpe lidt ved at sponsorere et beløb, som man ønsker.

Vær nu lige glad for at nogen gidder lave sitet og stille det til rådighed....... Og drop så det bavl om krav på noget som helst!!!
Man får da heller ikke retigheder over naboens unger, fordi man giver dem en tyver til en is vel??

Økonomi kommer sgi ikke andre en sitets ejer ved!....... Sådan er det!

Vær bare glad for at kunne bruge sitet!!!!!!

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #23
Bruger jery (Inaktiv) - 18/11-2008 00:18 18/11-2008 00:18

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #24
Bruger hermes2005 (Inaktiv) - 18/11-2008 11:38 18/11-2008 11:38
jeg synes det er fair at kræve at man ser dokumentation for at pengene bliver brugt rigtigt. jeg vill hellr aldrig støtte nogle andre godgørende formål hvis jeg ikk vidste at det blev tjekkte igennm af andre at pengene blev brugt rigtigt. men mine indlæg skal ikke misforståes for jeg mener grundlæggende at det er en god ide. og er egentlig heller ikke imod betalingssider, da jeg selv er mdlem på flere. og et par steder har jeg en stærk formodning om sidens ejer tjener på det. mn der er hellr aldrig blev sagt andet. og så er det jo net op folk kan tage deres valg på et godt grundlag

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #25
jbj. (Slettet) - 18/11-2008 12:04 18/11-2008 12:04
Hej.Det er et godt intiativ helt sikkert har selv lige været i banken med 95kr i sponsor støtte....Kan disse være med til en forbedring
af siden er de givet godt ud...Jeg behøver ikke dokumentation for dette beløb hvad angår hvad de andvendes til på siden her...
og er enig med Hugo i hans indlæg....Jeg vil også kunne bidrage med billedmatriale som ellers er svært tilgængelig. ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #26
Bruger KimJ - 18/11-2008 12:12 18/11-2008 12:12
Nu er der allerede 3 debatter kørende, fordi Akvariesiderne har givet mulighed for at man kan støtte dem *skeptisk*
Hvad med bare at vælge for sig selv, i stedet for at blive harm over, at de som har lyst til dette, har fået denne mulighed?

Ideen med at fortælle om hvad sponorpengene konkret bruges til, er efter min mening god, ikke mindst fordi det kunne motivere flere til også at yde noget, men at stille det som et krav, er helt ude i hampen.

Man får let det indtryk, at det er lidt af en belastning at bruge denne side. Er jeg den eneste der kommer her, fordi jeg har glæde af det?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #27
Bruger Villads (Inaktiv) - 18/11-2008 12:14 18/11-2008 12:14
Du er ikke alene Kim.
Jeg holder også af AS. :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #28
Bruger jery (Inaktiv) - 18/11-2008 12:17 18/11-2008 12:17
#26: godt brølt, løve!

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #29
Bruger Rasmus Hurup (Inaktiv) - 18/11-2008 12:29 18/11-2008 12:29
#27 - Jeg holder da også af AS ? Men jeg kan da godt stille min tvivl som mange andre også gør?
Da jeg var programmør på AS gik sponsor pengene ned i Karl-Henriks firmakonto fordi det var jo lettere ... Men jeg håber da at i har en konto særskilt fra alt det andet.... Det kan jeg da kun anbefale, det er helt sikkert.

Men nu har vi jo fået et svar fra en admin at der intet regnskab kommer :) Så gider jeg heller ikke bruge min tid mere på det ...

Men håber i få det i betaler for :)

Mvh. Rasmus

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #30
Superbruger lgb - 18/11-2008 14:20 18/11-2008 14:20
Jeg synes nu at alle de debatter, viser at der er folk som kan lide side og om man vil holde af den. Der synes jeg da også at det jeg har været admin viser det, det samme med Rasmus, Bo, Brian osv. Men grunden til vi ikke er det mere er mange. men en ting lærte jeg, at når siden giver udtryk for at de gerne vil have hjælp og det er fint hvis det kun er en artsbeskrivelse i ny og næ. Men når vi så gerne vil hjælp og tilmed har gjort noget, for vi at vide det ikke er godt nok, så tænker man og det nu også var så oprigtig med at de manglede hjælp?
Jeg kan enligt godt lide ideen med at man kan donere. Men når man kan se at der er 5 admins der er stoppet og at siden ledelse ingen ting har gjort for at evt rette op på mangler og fejl, så virker det som om at siden giver et stort nok afkast og det enligt kører fint, og det hele med hjælp blot er et påfund om man vil. for at lukke munden på de de spørgende, sådan det kan køre videre som altid. Måske skulle man overveje at ændre på ledelse stilen, da den endnu ikke har virket siden siderne blev lagt sammen. Det kunne thyde på et problem højere oppe. Da når man spørgere folk gerne vil hjælpe siderne, og jeg har da selv talt med flere både nye og gamle admins, som gerne ville hjælpe til igen, hvis blot en ting blev ændret. nemlig ledelses stilen. men når det er sagt kunne jeg fint give de 100 kr, men jeg vil gerne se hvad de går til, og det er ikke nok at sige det går til sidens drift. det burde da også at være i sidens intresse at folk ved hvad de får, for det de giver. ikke sandt?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #31
Bruger KimJ - 18/11-2008 16:21 18/11-2008 16:21
Alt det du skriver der, er personlige uoverensstemmelser mellem enkelte brugere, og ledelsen. Hvis det får jer til at mene, at siden ikke fortjener jeres sponorat, er det jo ret oplagt at lade være med at give det.
Det som virker lidt besynderligt her, er de vilde protester over at de som selv har lyst, nu kan give en donation. For de som ikke vil, er der intet som har ændret sig.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #32
Superbruger lgb - 18/11-2008 16:25 18/11-2008 16:25
#30 jeg ved ikke om du læste det hele, men jeg skrev faktis at jeg gerne ville støtte siden, men jeg vil gerne vide hvad det går til, f.eks. gider jeg betaler til ens lomme.. og nej jeg ser det ikke som en gave, men et håb om hjælp hvilket jeg gerne vil give, hvis det går til det som der er megningen.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #33
Bruger Bo Jensen (Inaktiv) - 18/11-2008 16:28 18/11-2008 16:28

Det harbestemt ikke noget med at gøre, at der måske er nogle der ikke er enige med ledelsen her på siden.. ikke for mit vedkommne, men jeg kan jo frygte at der bliver forskel på sponsor eller ikke sponsor som også Pennut skriver i sit indlæg.. Hvis der var en garanti for at siden ville køre bedre, ja så ville jeg som lgb, ikke have noget i mod at sponsere en fisk.. men den garanti er der ikke stillet i udsigt.. Der er blevet skrevet at der skal en ny server til og flere dyre foto's, men hvad hvis pengene der kommer ind på det her ikke dækker en ny server, hvad så.. køber man så foto's af syge fisk for alle pengene eller hvad..?

Det jeg ønsker er bare mere åbenhed..

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #34
Bruger KimJ - 18/11-2008 16:37 18/11-2008 16:37
Ja, du vil gerne hjælpe, hvis "ledelses stilen" ændres. Kan det forståes på anden måde, end at nogen i ledelsen skal fjernes, hvis de skal have dine 95,- ? Det er ret indlysende, at du har haft nogle dårlige oplevelser med dem som styrer siden ( det kan jeg sagtens relatere til, jeg er selv tidligere Admin), men ideen om at de vil komme med betydelige omrokeringer for at sikre sig et par sponsorater er ikke engang værd at overveje.

P.s. #29, Jeg ved allerede, at jeg har fået mere end jeg betaler for nu, gennem de sidste 3 år :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #35
Bruger gibson (Inaktiv) - 18/11-2008 16:53 18/11-2008 16:53
Det er primært tidligere admins (med undtagelser) og konkulegaer der er ude med riven kan jeg se :-)

Det her sponsorat er ikke mit påfund. Det fungerer på den måde at Esben og Kviller står for det. De vil lave et "regnskab" over hvad der kommer ind og hvad pengene bliver brugt til. Det vil komme på sponsoratsiden. De og øvrige admins vil disponerer over midlerne, men det skal naturligvis være i overensstemmelse med formålet. Primært vil det være følgende områder:

Reperation af server/hosting og en masse akvariebilleder (Herunder Ad Konnings billeder og diverse sygdomesbilleder til et Sygdoms leksikon (Kan ikke huske forfatteren)). Så må vi se om der bliver råd til mere, men jeg har fået at vide af Kim fra Korallen der tager i mod indbetalingerne at der kommer mange. Så det kunne være lækkert med nogle gode biotopsgallerier osv. også.

Brugerbetaling eller ikke. Det er brugerne der betaler, altså er det vel brugerbetaling. Vi kalder det for et sponsorat fordi det er frivilligt og alle brugere er velkome uanset om de støtter siden økonomisk eller ej.

Peace :-)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #36
Superbruger lgb - 18/11-2008 16:54 18/11-2008 16:54
#34 nu tror jeg ikke kun hvis ledelse stilen ændres, at man kan få meget mere end en hund...
Jeg vil bare gerne vide hvordan jeg det går til det som de lover? ikke andet ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #37
Superbruger Mv-Ole (Inaktiv) - 18/11-2008 17:04 18/11-2008 17:04
#36...Lasse...på mig virker det som om du stadig er mavesur over du blev "fyret" som Admin...og ikke så meget de 95.kr B) ...tjaa bare min mening

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #38
Bruger hermes2005 (Inaktiv) - 18/11-2008 17:06 18/11-2008 17:06
#35 det var et godt og informativt indlæg. og det info i den er noget som jeg tror vil gavne sagen meget. Synes det er vigtigt siden er åben og informativ. tak for det.

ps. ja jeg er godt nok også tidligere admin, men gik uden at smække med døren og mine indlæg har intet med den sag at gøre. Disse få indlæg i denne tråd ville jeg have skrevet uanset hvad. jeg er som sagt tilhænger af at man kan donere eller betale på en side, hvis det bringer gode ting med sig. og håber meget dette med donationer kan være med ti lat gøre siden endne bedre end det allerede er

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #39
Superbruger lgb - 18/11-2008 17:35 18/11-2008 17:35
Indlægget er rettet 18/11-2008 17:41 18/11-2008 17:41 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

#35 hvorfor for vi ikke det at vide med det samme? :D synes som sagt det er en fin ide, vil dog gerne vide helt hvad det går til, men det er nok bare mig... *rødmer* men mon ikke jeg kan give de 100 kr, vil dog gerne se der sker noget først..

#37 jeg tror vidst det er bedst at du holde næsen for dig selv. men ville du ikke også blive sur hvis du blev fyret på et forkert grundlag? så kan du vidst selv regne resten ud, lidt lige som dolkestødslegenden hvis du da husker den... ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #40
Bruger Bo Jensen (Inaktiv) - 18/11-2008 19:28 18/11-2008 19:28

Tak for den gode indformation.. Den skulle bare have været med i første omgang så ville jeg ikke have startet denne tråd..

Så nu er jeg jo bare træt af at Ole(mvauto) kom først til at stjæle Guppy'erne..:-)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #41
Superbruger Mv-Ole (Inaktiv) - 18/11-2008 19:33 18/11-2008 19:33
#40...hehe Bo...jeg er da til at handle med.....jeg kunne da godt bruge nogen af dine "rigtige" guppyer :P

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #42
Bruger Villads (Inaktiv) - 18/11-2008 20:02 18/11-2008 20:02
Jeg nappede Abudefduf saxatillis og den er ikke til salg.(Hvor mange l'er har jeg med der.Jeg kan kraftedeme ik' se noget i denne lille lorte editor)
Mage til fisk og mage til navn skal man lede længe efter.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #43
Superbruger Mv-Ole (Inaktiv) - 18/11-2008 21:17 18/11-2008 21:17
#42..ja Villllads....det er noget nemmere at stave til Guppppy :P

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #44
Bruger Villads (Inaktiv) - 18/11-2008 21:22 18/11-2008 21:22
Nemlig og det er da også det eneste jeg vil stave til fremover.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #45
Bruger stonny (Inaktiv) - 18/11-2008 23:45 18/11-2008 23:45
Citat fra artbeskrivelsen på Abadef-et-eller-andet-der-lyder-som-en-spiritusprøve:
"Flotte som unge men bliver noget kedelige med alderen, men farver betyder ikke alt."

Kan godt forstå du sponserer denne fisk, Villads. Beskrivelsen passer på en prik med dit profilbillede :D ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #46
Bruger Villads (Inaktiv) - 19/11-2008 05:42 19/11-2008 05:42
:D :D :D

Annoncører
Annoncører