Jeg har mistet 2 guramier!

Postet under : Akvariesiden.dk - Labyrintfisk
Visninger : 2587

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
sandi - 28/09-2007 08:48 28/09-2007 08:48
Hej! for 2 dage siden, havde jeg en perle gurami som så ud til have hævelse ind i kroppen. Hun døde så i går. Jeg har også haft en cosby gurami som var sløj i et par dage også, og her til morgen var han død. Jeg har testet vandet, og alle værdier er fint. Jeg ved ikke hvorfor de døde. Der var ingen pletter overhovedet eller parasitter, (synligt), og ingen svamp eller finneråd. Jeg vil være glade hvis der er nogen som kan kaste lidt lys over de mystisk dødsfald.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Soulen (Inaktiv) - 28/09-2007 11:46 28/09-2007 11:46
har selv lige mistet 2 guramier. lige som dine var der ingen tegn på at de fejlet noget. ud over at de ikke kom og spiste somme alle de andre. de ventet til sidst. det blev med tiden sløjere og sløjere og tyndere og tyndere. hvor jeg til sidst smed dem over i et andet akvarie hvor de begge død med 2 dages mellem rum. jeg har nu kun 1 tilbage som lever fint og spiser som den skal og ikke er sky som de andre var. kan det ha været alder dom som mine var?

Mvh.
Heine Espersen planetfish.dk

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Casper (Inaktiv) - 28/09-2007 13:05 28/09-2007 13:05
Fisk kan dø af allerdom som mennesker og stress det kunne være nogle muligheder

Med venlig hilsen
Casper-Blata

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger drafter (Inaktiv) - 28/09-2007 18:49 28/09-2007 18:49
har oplevet præcis det samme med to stk. dværg guramier. havde dem godt nok i et selskabsakvarium med guppy, black molly og sværg drager.

Annoncører
Annoncører