Hjælp jeg tror minen guppyer er ved at dø

Postet under : Akvariesiden.dk - Levendefødende tandkarper
Visninger : 226

Postet fra Discussiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Evildonut - 31/03-2019 17:15 31/03-2019 17:15
Mine guppyer har den sidste uge snart 2 haft røde gæller. Og en er blevet meget tynd vil slet ikke spise. Jeg har isoleret den bare for at observere den. Men de andre spiser som de plejer og foruden de røde gæller ser de helt normale ud. Jeg skifter vand hver anden uge hvor jeg laver 50% vand skift. Så jeg ved ikke om det er vand kvalite der er problemet. Der er også en luftsten så der er masser er ild i vandet. Og så er der jo også en pumpe. Nogen der ved hvad det kunne være?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Systemmeddelelse - 02/04-2019 17:48 02/04-2019 17:48

Indlægget er flyttet fra 'Discussiden - Offtopic' til 'Akvariesiden.dk - Levendefødende tandkarper' af ken kætbak

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger kennethg - 07/04-2019 20:29 07/04-2019 20:29
Hvis en guppy opfører sig anderledes, tag den op og sæt den i karantæne, så den ikke smitter, hvis den har sygdom...og hvis den kommer sig perfekt :o men jeg tvivler.. Hos mig ender det altid med døden. (Gravide hunner tæller ikke)

Annoncører
Annoncører