Bortgives!

Postet under : Akvariesiden.dk - Generelt
Visninger : 274

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger SophieSKD - 11/07-2018 09:12 11/07-2018 09:12
Kære alle.
Det er med tungt hjerte, at jeg er nødt til at give mine tre slørhaler og min sugemalle væk :(
Jeg købte dem til et 64L akvarie under 'kyndig' vejledning fra min fiskehandler, men har bl.a. gennem denne hjemmeside erfaret, at det er dyreplageri, og kan nu ikke stå inde for det længere.
Jeg har to større slørhaler på cirka 7 CM (De hedder Anders og Søren) og en mindre på cirka 4 CM (Steffen). Derudover har jeg også en stor sugemalle på en 8-9 CM (Niller). De er aktive, legesyge og faktisk en smule håndtamme, da jeg har brugt meget tid med dem.
Hvem end der ønsker at tilbyde dem et større hjem end jeg må få alt det jeg har med: mad, planter, udsmykning, sten, pumpe - you name it. Eneste krav er, at de skal i noget større - meget større! Der kan fremsendes billeder af det hele, hvis ønsket!
Jeg håber inderligt, at jeg kender nogle, som har lyst til at give mine søde slørhaler et rigtig godt liv :(
På forhånd mange tak!

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger MathiasDK - 11/07-2018 21:31 11/07-2018 21:31
Tag dem dog ned til dyrehandleren og få dem byttet til nogle mere egnede fisk til dit akvarie.

Kig f.eks. på Platy, det er super gode fisk til nybegyndere. :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger SophieSKD - 12/07-2018 09:00 12/07-2018 09:00
Hej Mathias :-)
Det vidste jeg slet ikke var en mulighed, men det er da en super god ide. Jeg henvender mig til dyrehandleren :-) Tak!

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Jubel-Bille - 12/07-2018 09:50 12/07-2018 09:50
Har sendt en pb til dig :)

Annoncører
Annoncører