Chat.

Postet under : Siden - Ideer til Akvariesiden
Visninger : 185

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Principia - 10/11-2017 19:38 10/11-2017 19:38
Jeg ved ikke om det er en god ide. Men det kunne måske være noget, hvis man oprettede en form for chat, hvor 2-5 brugere, har mulighed for at samles til en forpligtigende samtale, hvis der er noget de har at drøfte, som ikke nødvendigvis behøver at være i en tråd. Det er jo ikke alt der er værd at gemme alligevel. Desuden er det en fordel, for hærdede at de kan nørde lidt ind i mellem. Men samtidig for begynderen, for man kan blive logget ind med en eller to erfarne, som kan hjælpe online, med div. forklaringer osv. efterhånden som man får talt. På den måde kan man måske også undgå en masse gentagne småtråde. Det er fint at oprette en tråd, men der er langt i mellem de sjove efterhånden. Og rigtigt mange med kun få eller slet ingen indlæg ud over tråd starters.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger scn - 10/11-2017 20:26 10/11-2017 20:26
Der findes da en chat:
Internt link http://www.akvariefisk.dk/chat/

Den bliver vist ikke brugt særlig meget. Ulempen ved en chat re at det kræver en vis disciplin af deltagerne, det bliver hurtigt rodet hvis for mange ting bliver vendt på en gang, eller der er for mange som skriver i en stor pærevælling.

Personligt savner jeg det gode gamle usenet, det var genialt med den måde tråde kunne forgrene sig.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Principia - 11/11-2017 09:38 11/11-2017 09:38
#2 den der Chat virker ikke ordenligt. For det første vil den ikke resette, og for det andet bliver der ved med at poppe en sikkerheds dims op, som man skal trykke på 2-4 gange for at skrive.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger brib - 11/11-2017 13:21 11/11-2017 13:21
Jeg prøvede at lave en test - men den vil have login og alligevel går der 7 lange og 7 brede inden det man skriver kommer på .

Annoncører
Annoncører