Skive messen 2017 ???
Postet under :
Visninger : 1171
![]() ![]() Hvorfor er der ingen informationer om Skivemessen i år? Bliver det til noget? Har været der nogle år, og det plejer at være ret godt. Hvert år har jeg fundet noget, jeg blev glad for.
Det jeg ved er at alle os sælgere og udstillere har fået mail hvor vi skal svare hvis vi deltager . så noget sker der . Jeg kan desværre ikke deltage i år , da jeg skal passe min butik . Olesdyr i Vildbjerg. Håber at jeg kan nå at besøge messen den er SUPER.
På Skive akvarieforenings hjemmeside ligger der en foreløbig deltagerliste. Messen er 11-12 november
Jeg ved at Aqua tantan kommer med en lille stand og sælger lidt foder til underpriser
![]()
Medbringer følgende til Skive messen nu på lørdag:
Fisk: CW010 Gold laser Corydoras sp. Venezuela Black Corydoras Pygmaeus Loricaria Similima Halfblack Yellow Triangel Guppy + enkelte par Pink Panda Moscow - dog kun forudbestilling Galaxy Rasbora - Kun forudbestilling. Rejer: RCS Blonde Tigerrejer OE Blå Tigerrejer OE Deep Blue Tigerrejer OE White Perl Yellow fire Blue Jelly Blue Topaz Green Jade Caridina sp. Raccoon Tiger (vildform) Caridina Caerulae (Blue Leg Poso - Sulawesi reje) Kardinalrejer (Sulawesi) Kun mod forudbestilling Planter: 3 slags cryptogoryner Javamos Pistia stratuites (muslingeblost) Egeria Densa (vandpest) Anubias Valisneria Americana nana guppygræs hornblad div. Sulawesisnegle Blå og Pink posthornssnegle mallehuler sepia skaller reje hoteller ellekogler |
Annoncører
Mine genveje
Annoncører
|