Kære administrator...

Postet under : Discussiden - Offtopic
Visninger : 869

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger cannondale (Inaktiv) - 27/01-2016 18:41 27/01-2016 18:41
Jeg undre mig over mine annoncer bliver slettet gang på gang.

Kunne du ikke lige skrive til mig når du gør det og forklare mig Hvad Jeg gør forkert.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Administrator Sponsor ken kætbak - 28/01-2016 09:26 28/01-2016 09:26
Jeg har da skrevet til dig :)

Men jeg gør det gerne igen. For saftsuseme om jeg ikke lige, IGEN har flyttet en af dine annoncer.

Man må genindrykke sine annoncer efter 14 dage. De forsvinder automatisk når de 14 dage er gået.

Hvis man vil sælge eller købe maller. Så opretter man sin annonce under kategorien "maller". Og ikke i alle tænkelige andre kategorier.
- Fuldstændig Som jeg skrev til dig sidst. Simpelt.

Så når jeg på trods af at have skrevet til dig, alligevel 8-10 gange møder annoncer om maller alle andre steder end i malle kategorien, og så flytter dem for dig. Bare for at du så genopretter i utide i en forkert kategori. så sletter jeg dem simpelthen.

Mvh. Ken

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger cannondale (Inaktiv) - 28/01-2016 13:21 28/01-2016 13:21
Det er en svær opgave du er kommet på der, det må jeg sku sige.

Nu er det bare sådan at jeg logger på cichlids.DK og bruger en mobiltelefon.

Grunden til at mine malle annoncer går ind under andre dyr, Krebs osv. Er den simple grund at der IKKE findes et valg der hedder maller!!!

Så inden du bliver alt for smart i en fart, så få styr på dine ting inden du fortæller hvor dumme folk lige er...

Slet du bare løs hr.betjent Jeg sælger stort set aldrig noget herinde alligevel. Siden er sku ikke hvad den var i gamle dage *doh*

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Administrator Sponsor ken kætbak - 28/01-2016 14:00 28/01-2016 14:00
Jeg tror ikke at du er dum. Jeg er også altid på med mobilen.
Hvis du logger på akvariesiden.akvariefisk.dk kan du finde malle kategorien. Og det er altså bare der man køber og sælger maller.
Og man genindrykker først når der er gået 14 dage.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger Principia - 30/01-2016 09:11 30/01-2016 09:11
Det ville måske være på sin plads at lave samkørsel mellem siderne, i annoncer, således at man ikke skal ind flere steder for at oprette, eller se for den sags skyld. Bare et forslag.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Administrator Sponsor ken kætbak - 30/01-2016 12:45 30/01-2016 12:45
Det ville være oplagt. Men. Det er ét lille bitte klik. Så er man fuldstændig ude over problemet. . Men fælles k/s/b. Er på ønske listen :)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bruger dybber - 30/01-2016 17:13 30/01-2016 17:13
#3 Siden er jo, hvad vi gør den til og dine udfald gør da ikke oplevelsen bedre. Det mindste man kan gøre er at tale ordentligt.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Administrator Sponsor ken kætbak - 30/01-2016 17:45 30/01-2016 17:45
Det er desuden også ombefattet af discus siden. Hvis man opretter discus annoncer der, så kan de kun ses der. Så discus er velkomne under cichlide kategorien.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Bruger Svend Erik - 30/01-2016 21:18 30/01-2016 21:18
Indlægget er rettet 30/01-2016 21:47 30/01-2016 21:47 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

cannondale har ret, når man logger ind via cichlids.dk, så har man ingen mulighed for at se mallesiden sælges, man kan heller ikke se andre akvariefisk sælges. og sikkert heller ikke købes, men har ikke kigget efter

Hvor skal man så oprette, har selv undret mig lidt, men er bare skiftet til akvariesiden.dk måske lidt svært på mobilen, ved jeg ikke ting mere, offtopic emner oprettet på cichlids.dk kan ikke ses på akvariesiden

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
Administrator Sponsor ken kætbak - 30/01-2016 21:45 30/01-2016 21:45
Han har helt ret. Det er også kun derfor jeg har flyttet de annoncer så mange gange.

Men. hvis man logger på cichlids. Så trykker man blot på akvariefisk.dk genvejen i højre side og så kommer man på akvariefisk.dj Der har man så adgang til alle kategorier i købe salg bytte. Så ét klik og man er ude over problemet.

Så kan man jo også se hvad andre vil købe og sælge af feks. Maller.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #11
Bruger Svend Erik - 30/01-2016 21:45 30/01-2016 21:45
Svend Erik skrev :
cannondale har ret, når man logger ind via cichlids.dk, så har man ingen mulighed for at se mallesiden sælges, man kan heller ikke se andre akvariefisk sælges. og sikkert heller ikke købes, men har ikke kigget efter

Hvor skal man så oprette, har selv undret mig lidt, men er bare skiftet til akvariesiden.dk måske lidt svært på mobilen, ved jeg ikke. En ting mere, offtopic emner oprettet på cichlids.dk kan ikke ses på akvariesiden

Annoncører
Annoncører