Det var pokkers !! Øv

Postet under : Akvariesiden.dk - Andre akvariedyr
Visninger : 778

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Buddi (Inaktiv) - 15/05-2015 17:06 15/05-2015 17:06
Hej. Jeg har et 20L akvarie som er velindrettet osv. Lige pt. går der RCS rejer ( Kun indtil det andet er klar) også havde jeg fået en flok armano rejer ! Da jeg så skulle vise dem til min far i dag, kunne jeg umiddelbart kun se en !!! Det var s...... de er ikke til at se nogen steder, når men arbejdet kalder i haven osv. og da jeg kommer hjem 3 timer senere finder jeg så nogle af rejerne liggende på gulvet ! De er kravlet ud. Der er tætsiddende låg på akvariet, med et foderhul og 2 små huller til filteret og varmelegemet. Er de virkelig alle sammen kravlet ud af det lille foderhul ??? ! Alle Rcs rejerne er stadig i akvariet. Har ikke oplevet noget lignende

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Kagehviskeren (Inaktiv) - 15/05-2015 18:04 15/05-2015 18:04
Yep - Armano-rejer har en tendens til at "gå hjemmefra" den første uge efter at de er flyttet ind.

Det er altid en god idé, at proppe f.eks. filtervat i ALLE (store og små) huller.

Når der er gået ca. 8 dage, skal de nok blive hvor de er (y)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Superbruger MSV - 15/05-2015 21:55 15/05-2015 21:55
Ja, det er desværre ikke unormalt, at amano rejer går op opdagelse uden for akvariet, hvis de kan finde udgange. Heldigvis har jeg heldækkende armatur på mine akvarier, men jeg så da et par amanoer kravle rundt på toppen af min 3D baggrund, som stak over vandet den første uge efter, at jeg havde tilføjet dem til akvariet :P

Hvis du på et tidspunkt skulle blive bidt af rejer og overvejer at få black bee eller red bee, så kan de også finde på at gøre det samme.

Annoncører
Annoncører