Import af slørhaler fra Holland

Postet under : Akvariesiden.dk - Nyheder
Visninger : 2237

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Dujo (Inaktiv) - 21/01-2015 06:06 21/01-2015 06:06
Kære medlemmer

Jeg skriver herinde, fordi jeg har fået en mulighed for at hente helt fantastiske slørhaler i Holland. Min kontakt importer selv slørhaler fra Asien (Japan, Kina, Korea osv.) Og mange forskellige slags! Derfor vil jeg høre jer om interesse i at vi slår os sammen og sammen køber en masse fisk. Priserne svinger fra 10 til 250 euro, alt efter størrelse og variant, plus transport. Optimalt kører en/flere sammen ned og henter fiskene. Ellers må vi hyre transport.
I første omgang er det interesse, jeg er ude efter. Tænker at vi får det til at passe med at han får en ny sending fisk, så vi har mange at vælge imellem og at vi evt kan sikre at bestemte varianter er der.

Der kan også være mulighed for Koi og kampfisk

Der vil være afhentning i Fredericia, Aarhus og Odense (på banegården alle tre steder) - samt jeg håber på en der kan køre Odense->KBH og uddele fisk der.

Hvem er interesseret?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Administrator heidi48 (Inaktiv) - 21/01-2015 19:42 21/01-2015 19:42
Der må ikke være køb, salg og den slags i debatforum, men da I skal have lejlighed til at læse brugerens forslag, er den sat i med accept af kviller, så må I aftale videre med brugeren via pb.
Med venlig hilsen Heidi :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Systemmeddelelse - 21/01-2015 19:42 21/01-2015 19:42

Indlægget er flyttet fra 'Akvariesiden.dk - Karpefisk' til 'Akvariesiden.dk - Nyheder' af heidi48

Tråden er låst Tråden er låst og kan ikke besvares
Annoncører
Annoncører