Puha......

Postet under : Discussiden - Offtopic
Visninger : 785

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Principia - 10/09-2014 08:13 10/09-2014 08:13
Jeg føler en ufattelig tror trang, til at brokke mig lidt. Der har været meget kritik af hunde ejere der ikke samler lort op, og det kan jeg godt sætte mig ind i. Men hvad så med alle de andre. Skal man ikke samle op, når man går tur med sin elefant, eller hest, eller et eller andet, andet.
Jeg cykler en del, og bor i et område, med en del rideskoler. Og det er en anelse irriterende, når de bruger cykelstierne. Ikke nok med disse langsomme dyr er i vejen, så skider di også 25kg, strategisk, strøet ud over cykelstien, så man kommer til at køre spidsrod, mellem lortet med en 30-35 km/t, på noget som ikke er monteret med skærme. Det er godt nok ærgerligt. Der er nogle få, som kan finde ud af, at hænge en pose, eller hesteble, eller hvad det nu hedder, op under dyret, så de tager lortet med hjem. Men det er de færreste, og det er mindst lige så klamt, som en hundelort.
Det kunne være sjovt, hvis vi andre blev ligeså respektløse, og begyndte, at smide akvarieaffald ud på rideskolerne, eller fyldte gammel filtermateriale ud på veje og cykelstier, sammen med sten eller trærødder, utætte baljer, og hvad vi nu ellers har, efter parolen, det pynter det hele.

Ahhh nu fik jeg luft, og nogen skylle det gå ud over, det blev så jer.
*skeptisk*

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Principia - 10/09-2014 08:14 10/09-2014 08:14
ups di ( De )

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Superbruger malawicarsten - 10/09-2014 10:32 10/09-2014 10:32
tror de ting på stien er lagt ud for at begrænse hastigheden på de der weekendcykelwannabees som tror de ejer hele vejen :D :D :D :D :D

Annoncører
Annoncører