Erfaring med spejle?

Postet under : Akvariesiden.dk - Dekoration
Visninger : 664

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger wannabe (Inaktiv) - 27/07-2014 17:55 27/07-2014 17:55
Hej alle,

Jeg overvejer om og hvad jeg skal have som baggrund på mit hjørneakvarium og min søn kom med det forslag at vi kunne sætte spejle på som baggrund, hvilket jeg personligt synes er en genial idé!

Er der nogen her der har erfaring med det? - Er det godt/skidt? - og hvorfor?

Lad mig høre Jeres meninger :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Heiberg (Inaktiv) - 27/07-2014 20:01 27/07-2014 20:01
Har ingen personlige erfaringer, men de havde et akvarie (godt nok ikke hjørne) med spejle, i det gode gamle Danmarks akvarium. Det lignede noget der var løgn (læs: meget kunstigt/mærkeligt). Jeg læste også en tråd engang hvor en gjorde forsøget uden større held, men spændene tanke. Minder mig og de der forsvindingskasser/trylleæsker.....kom endelig med billed-updates :)
(Du skal ihvertfald nok undgå kampfisk og andre i den dur)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger wannabe (Inaktiv) - 27/07-2014 20:47 27/07-2014 20:47
:D Jeg prøvede - bare for at få en idé om udseendet - at sætte et spejl bag ved glasset i den ene side. Jeg synes det så ret cool ud …
Vi får se om det bliver ført ud i livet :D I givet fald skal jeg nok dokumentere

Annoncører
Annoncører