25 Kg salt til saltvands akvarier!

Postet under : Saltvandssiden.dk - Vandpleje og Kemi
Visninger : 1280

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Thomas-R (Inaktiv) - 12/10-2013 15:31 12/10-2013 15:31
Hejsa!

Jeg er med i det der hedder sumpskildpadder.dk, hvor vi tager imod de skildpadder andre ikke kan have og redder de syge eller udsatte skildpadder her i Danmark!

Jeg er kommet i besiddelse af 25 kg salt til salt vands akvarier, og tænkte at jeg ville forære det væk.eller måske til et lille symbolsk beløb til hjælpen til at holde vores godt 5000L vand kørende for skildpaddernes skyld. Jeg har intet saltvands akvarie og aner ingen ting om det så skal bare af med det salt da jeg ikke har noget at bruge det til.

Det kunne måske også være fint at bytte til noget andet udstyr, især power heads eller anden form for pumper? Men jeg ved ikke om det overhovedet er noget værd.

Men tænker hvad det evt. er værd ?

Hvad bruger man helt nøjagtigt saltet til ?

Ved det her måske skulle have været under salgs siden men havde nogle spørgsmål til som nok er bedre at stille herinde. prøver ikke at sælge det herinde! Håber på jeres, forståelse!

Bedste Hilsner
Thomas Rasmussen!

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger danielxavier (Inaktiv) - 12/10-2013 23:53 12/10-2013 23:53
Hej Thomas.. Jeg er meget interesseret. Jeg står og skal starte et saltvandsakvarie op. Til gengæld kan jeg tilbyde noget grafisk arbejde, da jeg er grafisk designer. Måske i kan bruge det, når der skal et webbanner ud, eller anden reklame for jeres foretagende.

Mange hilser
Daniel

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Thomas-R (Inaktiv) - 13/10-2013 20:38 13/10-2013 20:38
Hejsa Daniel!

Ellers tusind tak!

Men vi kan nok godt finde ud af noget alligevel! hvis du nu skriver til mig på Thomas94_309@hotmail.com så finder vi lige ud af noget!

Bedste Hilsner! :D

Annoncører
Annoncører