Rødovre akvariumforening hvornår??

Postet under : Siden - Cichlids Offtopic
Visninger : 1832

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger jan hv (Inaktiv) - 16/12-2012 18:00 16/12-2012 18:00
Hey alle sammen
Hvornår er der åbne i Rødovre akvarium forening?? Jeg vil meget gerne
Ud og se det så jeg kan finde ud af om sådan en forening er noget for mig :D
Hvor tit mødes i der nede og hvor ligger det??
Det er alt sådan noget der er godt at finde ud af en aften hvor i er der alligevel

Hilsen
Jan

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger langebæk - 16/12-2012 21:00 16/12-2012 21:00
jeg kunne ligeledes godt tænke mig at vide om man kan få stillede en balje til rådighed eller man skal have sin egen med??
hvad er jeres års kontigent?

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Superbruger THORLEIFDK - 16/12-2012 22:12 16/12-2012 22:12
Hej Jan og Martin :)
Det er sådan at medlemmerne har hver især deres egen nøgle,så en egentlig åbningstid har vi ikke..Vi kommer der hver dag,endda 2-3 gange i løbet af dagen,så vi støder altid ind i hinanden dernede,og der er altid rift om den ene vandhane vi har :D
Vi har i de senere år,holdt en åben hus dag,som desværre ikke blev til noget i år,pga ombygning i lokalerne..Men her til februar/Marts 2013 skulle vi gerne kunne holde åbent hus igen,det er bare at holde øje med aktivitets kalenderen!
Det har tidligere været sådan at der blev stillet akv. til rådighed til klubbens medlemmer,men denne model holdte ikke i det lange løb,da akvarierne ikke blev vedligeholdt!Så derfor idag er det medlemmernes egne akvarier der er på stedet!
Det hænder en sjælden gang imellem at der kommer nye medlemmer ind,men det beror jo så også på at der er et andet medlem som ikke længere ønsker at være medlem,og derved er der jo så en ledig plads til det nye medlem...Men pt er der så desværre ikke plads til nye medlemmer!
Som formand for klubben er i altid velkommen til at kontakte mig,hvis der er yderligere spørgsmål.. Dette kan gøres på min mobil 26616203 eller via pb herinde!
Mvh
Carsten

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger jan hv (Inaktiv) - 17/12-2012 10:57 17/12-2012 10:57
hey carsten
ja sådan er det jo men jeg står klar i fløjen hvis der bliver plads på et tidspunkt
jeg er mest intresseret i fællesskabet nogle at dele hobbyen med ikke nødvendigvis at havde et akvarium i klubben men mulighedden for at kunne komme og kikke på dem der er samle inspiration, viden og fælleskab.
så hvis der er mulighed for at komme og lære jer at kende se jeres baljer og få nogle at dele hobbyen med så er jeg frisk

hilsen
jan

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger jan hv (Inaktiv) - 17/12-2012 10:58 17/12-2012 10:58
når ja er der andre foreninger i brøndby øster, hvidovre eller i det her nabolag??
ja ja skal nok kikke på google også :P :D

Annoncører
Annoncører