Lidt skete der da i weekenden!!

Postet under : Cichlider - Andet - Adfærd
Visninger : 3204

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Blå Ahlan (Inaktiv) - 08/01-2012 14:41 08/01-2012 14:41
Har lige fået nyt powerhead, i min balje. Har sat timer på, så den skal slukke, lige deromkring hvor lyset slukker (ca. 23.30) KOm så hjem ca. 23.35 fredag aften, så ville lige mærke efter om PH er slukket, for kunne ikke hører det. Når kun lige og stikke min hånd, i vandet, før det siger KLASK! Det var næsten belragende mørkt, så kunne ikke se hvad det var for en, eller hvor den lå, så det var noget med og gå baglæns væk, for ikke og komme til og træde på den. Kom over og fik tændt lyset, og så var det selvfølgelig min D. Compressiceps med skuffe!! Den var heldigvis i live, og og havde ikke spyttet. Fik hentet en skål, og fik den til og spytte deri, selvom der var mindst en uge til, jeg havde tænkt mig og fange den op. Der var kun en, der havde fået mast sin blommesæk, ellers havde de det alle fint, og har de stadig :)

Da jeg så kom hjem igår, kan jeg med det samme se, at der er action henne i akvariet. Kan ikke rigtig finde ud af hvad det er i starten. Og selvfølgelig det værste der kunne ske, Min Venustus har set, den mindste af mine C. spilorhynchus, som aftensmad. Den havde allerede fået lidt bidemærke og svømmede ikke helt godt, så lod "naturen" gå sin gang. Nu håber jeg skubare, på en roligere søndag hehe

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Blå Ahlan (Inaktiv) - 08/01-2012 16:18 08/01-2012 16:18

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger calon (Inaktiv) - 09/01-2012 16:07 09/01-2012 16:07
he he det da noget af en weekend :D det sku ellers en flot fisk du har postet der ;)

Annoncører
Annoncører