Nannacara anomala

Postet under : Akvariesiden.dk - Cichlider
Visninger : 1240

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger tubbe (Inaktiv) - 03/12-2011 17:26 03/12-2011 17:26
Hej jeg har denne fantastiske cichlide i mit 325L balje, men jeg har kun 2 hunner og en 1 han, syntes nu ikke helt de er nok ;) vil også have lidt mere farve på hannen så kan man ikke godt putte to hunner og en han mere der ned til dem? Mvh Tobias
Ps der går ikke andre end de cichlider..

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger tubbe (Inaktiv) - 05/12-2011 21:56 05/12-2011 21:56
Jeg prøver lige at friske tråden :D

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger læsehesten (Inaktiv) - 05/12-2011 22:58 05/12-2011 22:58
Hvis du har delt akvariet op i nogle områder hver for sig og de kan få en hver skal det nok kunne gå. Heller tre hanner end to, det vil nok komme til at gå bedst i længden i så tilfælden. Da de ikke kun skal udkæmpe med en hele tiden, men kan dele sin aggresion imellem dem.
Det er dog vigtigt at de kan gemme sig for hinanden og de nærmest hver sit lille område med egen hule. Gælder også for hunnerne, da de også kan være hårde ved hinanden og hannen i yngletiden hvis de ikke synes han har nogen funktion.

Det er en meget dejlig og flot cichlide at have med at gøre. Og både hunnen og hannen er hvilkelig flot i yngledragten eller når de truer fremmede.

Annoncører
Annoncører