C, C++, Html5 "nørd" søges

Postet under : Siden - Akvariesiden Offtopic
Visninger : 2115

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger AndersGS (Inaktiv) - 05/08-2011 09:24 05/08-2011 09:24
Hej alle

Skal bruge en der føler sig sikker på programmering i C, C++, HTML5 eller lignende til noget frivilligt arbejde - som muligvis kan give et mindre afkast med tiden.

Eneste krav er at du er med på projektet fra dag ét, og har lidt tid at give af - umiddelbart 2-5 timer pr. uge. Det er altså fra idé-plan til det udfærdigede produkt. Du skal være klar over, at det er ulønnet arbejde som dog med tiden måske vil kunne give en lille smule afkast, men tag det som udgangspunkt som frivilligt arbejde.

Selve arbejdet kommer til at foregå hjemmefra/over PC med videomøder, men er du bosat i nord-/midtjylland, så kommer vi nok til at holde et par møder.

Kontakt mig på
kontakt@coralreef.dk

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger martinjensen123 (Inaktiv) - 05/08-2011 11:14 05/08-2011 11:14
Måske du kunne skrive lidt om projektet.

Nu står folk sjældent i kø for at donere 2-5 timer af deres fritid gratis pr. uge for noget de ikke aner hvad er...

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger AndersGS (Inaktiv) - 05/08-2011 14:43 05/08-2011 14:43
Så går pointen lidt af det hvis jeg udlevere projektet i fuld offentlighed.

Men skal gerne afsløre, at der ikke er tale om hverken hjemmeside eller forum!

Det skal være en der er med på at prøve noget nyt, som der ikke eksisterer i forvejen.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger schlytter - 05/08-2011 17:41 05/08-2011 17:41
Sidder selv og roder med at lave et fikst lille program, men det er samtidig noget at et "selvstudie" da jeg ikke har nogen tidligere erfaring med det *fy for en skefuld* *doh*

Annoncører
Annoncører