Hvordan tilsætter man kalk..? Flytter en annemone sig meget..?

Postet under : Saltvandssiden.dk - Nybegynder
Visninger : 2501

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Bekker (Inaktiv) - 07/03-2011 22:14 07/03-2011 22:14
Hvor meget flytter en annemone sig..? Og hvordan er det nemmest at tilsætte kalk? Jeg er nybegynder og har kun haft min tank i 3 uger..?

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger haffelaf (Inaktiv) - 08/03-2011 18:07 08/03-2011 18:07
den med anemonen er umulig at svare på.nogle vandrer andre bliver på sin plads.
den med kalken sender jeg viderere

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Bekker (Inaktiv) - 08/03-2011 20:11 08/03-2011 20:11
tak. :D men der er forde at jeg vil have min tank til at være sps. men det går jo ikk sammen med en annemone hvis de rør hendanden :(

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger kia26000 (Inaktiv) - 09/03-2011 16:33 09/03-2011 16:33
Mine anemoner har opført sig forskellige fra hinanden. Alt afhængige af situationen i dit akvarie (vandet, lyset, andre fisk og coraler,...) kunne de finde på at vandre hele tiden rundt, eller finde et sted og holde sig stille i lang tid, før de bliver trætte og flytter til et andet sted. Du skal bare holde dem væk fra dine udstyre, for de kan trækkes ind i din Powerhead eller filter,...
Det med kalk: jeg har en sump (ved ikke om du også har en sump eller ej?). Dermed har jeg selv tænkt på at købe en kalk-reactor som kan stilles ved sumpen. En kalkreactor ville tilføre kalk til dit akvarie og er en god løsning. Det koster heller ikke alvardnen.

Held og lykke

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger Bekker (Inaktiv) - 09/03-2011 20:29 09/03-2011 20:29