Dominerende ancistrus

Postet under : Akvariesiden.dk - Maller
Visninger : 1161

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Kalamazoo (Inaktiv) - 24/01-2011 23:54 24/01-2011 23:54
Hej
Jeg har 2.1 ancistrus. De er ca 6-7 cm, og særligt den ene han synes at bestemme over den anden han og hunnen. Bør jeg flytte den anden han og lade den dominerende tilbage i akvariet med hunnen, vil han så falde lidt ned? Han jagter dem når de kommer for tæt på, og for mig at se, uden grund.
De går i 250l, og genere ikke de andre fisk. De har masser af huler, men gider ikke rigtig bruge dem.

På forhånd tak

Nanna

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Christian_Krogh (Inaktiv) - 25/01-2011 01:06 25/01-2011 01:06
Jeg tror det er ganske normal opførsel, har selv 2.3, i albino variant, og mine hanner er heller ikke altid gode venner. Min den største han er så 10-12cm, og den anden er vel 8-9cm. Jeg har ingen problemer da akvariet er meget tæt beplantet og fyldt med gemmesteder, men jeg kunne da godt forestille mig, at hvis de kunne se hinanden hele tiden, så ville der nok blive slagsmål. Når der er mad, er de ligeglade med hinanden, og mere interesserede i maden, hehe.

Annoncører
Annoncører