Aquline.

Postet under : Akvariesiden.dk - Nyheder
Visninger : 3230

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Æ. Køter (Inaktiv) - 19/01-2011 19:32 19/01-2011 19:32
Dav derude.
Der har været en del snak om Aqualine som lukker, og ja de lukker så skal man have sig en ny pyt til en god pris så er det NU!
Jeg har selv bestilt en 1120L med møbel 8 rørs T5 dæmpbart amatur til en rigtig god pris, de ville endda sælge en 1800L til en latterlig merpris meeeen så overskred jeg forstanderindens krav til hvor meget den måtte fylde hmm.
De gode nyheder er at Aqualine er blevet købt af Akudim så serien fortsætter som vi kender den, det er jeg rigtig glad for, godtnok er det den første Aqualine jeg selv skal have har alle dage været til Akvastabil men den nye mac2 kan jeg godt nok ikke li OG man kan ikke få møbel til dem når man kommer over 720L.
Jeg kunne nok godt finde på at starte en tråd om mit nye projekt når det en gang kommer hjem, de blyver sjov jow jow.
God aften til jer alle.
Søren.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger louisedahl (Inaktiv) - 19/01-2011 19:41 19/01-2011 19:41
Det var da en god nyhed at Aqualine fortsætter i en eller anden forstand. Så må man bare håbe, at de bevarer den gode kvalitet. :)

Annoncører
Annoncører