Kære afløser en stor ros

Postet under : Siden - Ros
Visninger : 6623

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
larva (Slettet) - 26/06-2010 20:20 26/06-2010 20:20
Skal du absolut have for din eminente brug af vores sprog, jeg bøjer mig ydmygt og tager hatten af.
Jeg takker dig for at påpege at vi er dybt uenige, phyye hvor det lettede, tusinde tak.
Og så skal jeg nok lade være at spamme siden mere,

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger monser (Inaktiv) - 26/06-2010 20:28 26/06-2010 20:28
Du er da vist en lille skrøbelig porcelænsdukke.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger mobe31 (Inaktiv) - 26/06-2010 22:35 26/06-2010 22:35
*blink*

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger nordbakken (Inaktiv) - 27/06-2010 02:48 27/06-2010 02:48
Hmm tror jeg fatter lige så lidt som mobe31??

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger soffi (Inaktiv) - 27/06-2010 03:47 27/06-2010 03:47
Og tænke hva' *blink*

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger KimJ - 27/06-2010 08:11 27/06-2010 08:11
Indlægget er rettet 27/06-2010 16:44 27/06-2010 16:44 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Normalt vil indlæg som ovenstående blive fjernet, ikke mindst fordi det er komplet uforståeligt for de fleste brugere, men da det jo også indeholder et løfte, lader jeg den stå.

Indlægget skal ses i sammenhæng med denne debat:

Internt link http://cichlids.akvariefisk.dk/forum/thread/?ID=1070350

Denne praksis vil absolut ikke blive den normale fremgangsmetode, idet vi alle nok er bedst tjent med at stridigheder der dybest set er personspørgsmål, klares via PB!

OP har dog valgt en taktik der konsekvent har gået på at starte debatter i fuld offentlighed og aldrig henvendt sig til mig via PB, bla. med anklager om at Admins teamet sletter hans debatter (en anklage der vist ret tydeligt var ubegrundet, hvilket vi aldrig modtog en erkendelse af) og denne.

Set i bakspejlet kunne man jo have valgt at slette profilen eller give advarseler, men jeg er tilhænger af at man giver alle en chance for lige at finde fodfæste og falde ind i tonen på siderne, inden de drastiske metoder kommer i brug.
Min opfordring her, er at brugere som føler sig trådt over tæerne af f,eks. min fremfærd, henvender sig via email eller PB systemet, og ser om vi ikke kan finde en mindelig løsning der tilfredsstiller alle, uden at skulle fylde forummet med ligegyldigt personfnidder! Ofte er der jo tale om misforståelser, som let kan ryddes af vejen, når man kan skrive sin mening uden at hele forummet kommenterer med.

Debatter omkring sidens generelle drift (der har lige kørt en) er til gengæld meget velkomne, ikke mindst hvis man har konstruktive løsningsforslag.

Vi (jeg) laver selvfølgelig fejl og vil ikke fraskrive mig et medansvar for at den aktuelle sag her er løbet for langt, men jeg håber at der er forståelse for, at der også er en grænse for hvad man kan modtage af svinere, ikke mindst når også resten af Admins teamet kommer under anklage, i et offentligt forum, uden at reagere bare lidt surt...

Annoncører
Annoncører