At få mallen ud af hulen, hilfe...

Postet under : Akvariesiden.dk - Maller
Visninger : 1775

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger snoopyzrainbow (Inaktiv) - 07/06-2010 16:13 07/06-2010 16:13
Jeg har en gibbiceps, som skal videre til et nyt hjem, og egentligt skulle den have været afhentet idag, men det kan jeg nok godt kaste en hvid pind efter.. For dyret har kilet sig fast i hulen *doh* Har forsøgt at lokke den ud af hulen med lækkert foder, men det hjælper bare ikke..
Og kan jo ikke rigtigt rykke dyret ud, for så skader jeg den jo, BIG time :( :(

Hvad gør man lige?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger stony68 (Inaktiv) - 07/06-2010 16:18 07/06-2010 16:18
hvilken slags hule?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
mickro89 (Slettet) - 07/06-2010 16:41 07/06-2010 16:41
sælger da bare hulen med?? når den så har listet ud af hulen i det nye akvarie så kan du evt. få dimsen tilbage hvis den da er livsnødvendig?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger snoopyzrainbow (Inaktiv) - 07/06-2010 19:34 07/06-2010 19:34
#3 Vil ikke af med hulen.
Og er heller ikke interesseret i at splitte den ad.
Det er så heller ikke nødvendigt alligevel, "køber" blev forhindret, og er sikker på mallen kommer ud engang i aften/nat, som den plejer..

#2 Det er et gammelt vandfald, som den er flyttet ind i (exo terra). Det var egentligt min hummers, men mallen syntes åbenbart den passede bedre i *doh*

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger alice-o - 07/06-2010 19:50 07/06-2010 19:50
#1+4
Skøre malle :D Her idag, på arbejdet, skulle jeg flytte lidt rundt på nogle trærødder - og stod faktisk med noget lignende samme problem. Det var to acistus maller, som syndes det var sjovt at kile sig ind i en hul trærod, som faktisk var for lille til dem.
Jeg gjore det at jeg løftede roden op til overfladen så der kom lidt luft ind i hullet - så gik der knap 10 sek. før de selv var bakket ud :P Nu ligger den rod i et andet akvarie hvor mallerne er små nok til at kunne komme hele vejen igennem.
Håber du kan bruge samme metode.. Ellers ønsker jeg dig alt held med at få den ud.

Annoncører
Annoncører