Har du lyst til at vise dit akvarium frem???

Postet under : Cichlids.dk Møder - Sjælland
Visninger : 4574

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Superbruger THORLEIFDK - 13/05-2010 01:46 13/05-2010 01:46
Og bor på Sjælland,og har lyst til at lægge hus til et akvariemøde???så meld dig endelig på banen...enten her eller til mig via pb :)
tidligere akvariemøder kan ses her: Internt link http://cichlids.akvariefisk.dk/forum/?ID=252
Ganske uformelt og rigtig hyggeligt :)

Mvh
Carsten

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger fru mortensen (Inaktiv) - 13/05-2010 10:53 13/05-2010 10:53
Hej Carsten.
Hvis der er int. for det, vil jeg gerne afholde et akvariemøde.
Jeg har pt. nogle Amerikanere, ( se evt. fiskeliste ).
Godt nok bor jeg Laaaaaaangt ude på landet, men kan så til gengæld tilbyde
...evt. leg med ler, afhentning af alle de granitsten man kunne ønske ( kan bærer ),
og hvis der er stemning for det, kan vi også lave noget fælles grill.
Koner, kærester og børn er også velkomne. :D Tror jeg har plads nok.
Jeg kunne ønske det blev week-enden d. 19 - 20 juni eller d. 26 - 27 juni,
hvis det bliver mig der skal ligge hus til et møde.
Mange hilsner Pia.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Superbruger THORLEIFDK - 13/05-2010 19:20 13/05-2010 19:20
Hej Pia :)
Det lyder jo rigtig hyggeligt...
kan ikke selv deltage,da jeg har fået fripas week-enden før...(12-13) :D ...og så er der vist også noget festival senere hen :)
Men hvad siger folkens???

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Superbruger THORLEIFDK - 24/05-2010 10:36 24/05-2010 10:36
er i alle sammen gået på ferie? B)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger Kiwa - 24/05-2010 12:40 24/05-2010 12:40
#4 Nej ikke endnu - men desværre er lige de 2 datoer midt i vores ferie, og der står den desværre ikke på fiskehalløj, derfor har vi ikke meldt os til.

Jeg kan til gengæld kun opfordre alle til, et besøg hos Pia. Både hvad angår meget spændende og så vidt jeg har forstået lidt af de sjældne arter, med unger der bliver passet på, som jeg selv ikke har set før. Der er masser af akvarier at kigge på, og får man muligheden for at lege med ler, så er man en heldig kartoffel. Se evt billede hvor Pia har leget helt alene, til glæde for mig. Men nogle fif til, hvordan man laver den slags, kunne jeg selv godt tænke mig på et tidspunkt.

Så langt ude på landet er det slet ikke, og som nævnt var det lidt senere på sæsonen, så havde vi helt klart været på. Hvis Pia samtidig bager nogle af hendes "mums" dejlige boller, så vil man gå/køre glad og mæt hjem med endnu en akvaristisk oplevelse i bagagen, som man sent vil glemme.

Så kom ud af busken - grib muligheden for at møde andre akvarister til en hyggelig dag, hvor man kan lære en hel masse.

Mvh
Yvonne

Annoncører
Annoncører