Huler til Alm Ancistrus, Lodret eller vandret.

Postet under : Akvariesiden.dk - Maller
Visninger : 1515

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Spaekfjaes (Inaktiv) - 02/02-2010 11:43 02/02-2010 11:43
Jeg har et mallepar i mit malawiakvarie. Dem vil jeg gerne byde nogle ordentlige forhold, så jeg har købt mig en rod som er hul. Jeg smider den i iforb. med en forestående omlægning i akvariet. Mit spørgsmål er om jeg skal ligge roden ned, så den hule der er inden den bliver vandret, eller må jeg stille den op, så hulen er lodret? Jeg har også to rør deri, som bliver liggende.

-Simon

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Villads (Inaktiv) - 02/02-2010 12:15 02/02-2010 12:15
De sætter tit æggene i loftet af hulerne, så jeg tror ikke de vil få problemer med lodrette flader.

Forslag til signartur. "Spækfjæs,sækfjæs,kækfjæs - Kært barn har mange navne. :D

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger silenthilldk (Inaktiv) - 02/02-2010 14:05 02/02-2010 14:05
Ancistrus er ligeglad med om den er lodret eller vandret, det vigtigste er blot at de føler sig trygge ved hulen. Hvis du kan se at din han hopper i den (jeg går ud fra at dine ancistrus er nogenlunde kønsmodne), så er den helt fin. Har han ikke været i nærheden af den inden for et par uger så kan det være fordi han ikke føler den er god nok, og så kan du prøve og rykke den lidt. Det kan også være den er for stor eller for lille for ham, og så gider han den heller ikke...

Annoncører
Annoncører